2011. október 20., csütörtök

Kérés, Kérdés...

Jelenleg nálam van még mannamari kendői és el is kezdtem, de ennyit még nem szívtam hímzéssel... bocs mannamari nem a te hibád :) én vagyok nagyon szétszórt és fáradt, bontok azért mert elszámoltam, azért mert fordítva hímeztem, ráadásul ez a rózsaszín szerintem nagyon szenvedős alapból is no mindegy nem is ez a lényeg... így kicsit lassabban halad mint terveztem, ami annyit tesz hogy jövő héten mindenképp postázok. DE mivel "szétszedhető" arra gondoltam, hogy a többi részt a levélkével (Margónak küldök egy scenneltet vagy fénymásoltat) előrébb küldeném a Margó utáni leányzónak (még nem néztem ki következik) Így Margónak sem kell igyekezni és akár az első kettő részt hazafelé is küldheti mannamarinak mikor készen lesz.
Ehhez kérném a hozzájárulásotokat, véleményeteket... (Margó: jó lesz így?, mannamari: megbontható e az egység és kéred e haza az első kettő párnának valót Margótól (az esetleges plusz postát vele egyeztetem ;))?, és a Margó utáni leányzó: van e kapacitásod, hogy kicsit hamarabb megkapd?) :D
köszi

3 megjegyzés:

  1. Szia Kata!
    Nekem jó lehet így is és akkor Timikének kellene postázni, Neki meg biztosan nem árt ha van rá több ideje, de ez csak az én beleegyezésem.

    VálaszTörlés
  2. Timire lehet rákérdezek külön, kéri e most vagy inkább később mert nála sok minden van most más RR-ekből, és természetes hogy nem ugy halad ahogy szeretne :)

    VálaszTörlés
  3. Kata, rád bízom. Nem muszáj hazaküldeni a felét, de biztos nagyon fogok örülni, ha mégis így lesz.

    VálaszTörlés