2011. június 3., péntek

Nem tüntem el...

"Anyag nem vész el csak átalakul" :D Viccet félre téve, elnézéseteket kell kérnem, hogy így eltüntem... Nagyon rámgyült minden és egy nyelvvizsga közepén vagyok... Ami nálam lenne kendő eggyel visszább adtam azaz Netty hímezi rá az utolsó fácskát, hogy azért nagy késésben ne legyen miattam senkié, a sajátomon még nem hímeztem semmit, de sikerült kijelölni a helyeket... Írtam egy magasztos kísérő levelet is de nem találom :S pedig itt kell legyen valahol... Ha meglesz akkor mellékelem, ha nem akkor megy nélküle, időm nincs újat írni. Ugysincs semmi exra kérésem, csak hímezzetek érzésből :D és a neveteket ne felejtsétek el odabökni a fa alá... Margóval majd pontosítok hogy hova képzeltem el és akkor mindenki látni fogja...
Utálok magyarázkodni és utálom ha így kell kiadni valamit a kezeim közül... mégegyszer bocsi mindenkitől...

1 megjegyzés: